Confortul locuintei nu a fost niciodata mai usor de obtinut

Nevoile dumneavoastra sunt prioritatea noastra, iar daca va decideti sa optati pentru o centrala termica va stam la dispozitie oricand cu o multitudine de oferte. Centralele pe gaz sunt o optiune perfecta pentru incaperile moderne. Acestea sunt cu tiraj natural sau fortat, camera etansa de ardere sau in condensitate, cazan de pardoseala sau preparare instantanee de apa calda sau centrale cu boiler. O gama de puteri variata este prezenta, asadar alegerea ei ar trebui sa fie una simpla. Desigur, pentru o astfel de centrala trebuie ca incaperea sa fie racordata la reteaua de gaze naturale, acesta fiind principalul combustibil ce este folosit.

Daca exista disponibilitatea se poate instala in curte un rezervor propriu de combustibil. Se recomanda montarea unui termostat programabil pentru a evita inregistrarea pierderilor de gaz ci doar a celui folosit. Un calcul de catre un profesionist este necesar pentru a vedea ce tip de centrala termica pe gaz este nevoie. Pentru persoanele ce opteaza pentru o centrala termica cu tiraj natural trebuie de stiut ca aceasta nu se poate instala decat pe casa scarii, pe hol, in bucaqtarie sau in pivnita, spatii ce au un volum minim de 18 metri cubi si avand o fereastra de 0.9 metri patrati. Vizitati centraleieftine.ro unde va asteapta universul centralelor termice la preturi foarte accesibile

Asadar, montarea unei astfel de centrale necesita niste masuratori si stabilirea faptului daca necesita sau nu niste nevoie optionale in vederea instalarii centralei termice. Inainte de a incepe instalarea, expertii vor ajunge la fata locului pentru a isi face o parere despre locul in care va fi amplasata centrala si pentru a discuta cu viitorul utilizator al acesteia. Nu trebuie ignorata siguranta incaperii, de aceea locul in care se va instala trebuie ales astfel incat sa indeplineasca toate normele de securitate. 

Fashion show umanitar

Recent s-a organizat un fashion show umanitar in cadrul Plaza Romania. In urma acestui eveniment a fost donata suna de 10.000 de euro catre Hospice Casa Sperantei. In cadrul prezenatarii, pe langa donatiile care s-au facut, s-au promovat si serviciile Hospice.
Evenimentul a avut ca tema lansarea colectiilor de primavara - vara 2014 in magazine. Aici au avut loc o serie de activitati destinate pasionatiilor de moda.
Vedetele care s-au alaturat acestei cauze pe podium manechinelor profesioniste si care au participat la acest eveniment caritabil sunt Diana Dumitrescu, Nicolle Stanese, Elena (de la Mandinga), Bianca Ionita, Anca Serea, Lora, Roxana Ciuhulescu, Roxana Bar. De asemenea, designerii au fost alaturi de acest caz umanitar si au oferit creatii pentru prezentare. Catalin Botezatu, Rhea Cosa, Doina Levinutza si multi altii au fost alaturi de Hospice si au pus umar de la umar pentru a ajuta.
Maria Andrei a fost directorul artistic al show-ului, dar a si semnat punerea in scena a colectiilor si a activitatilor, iar Ilinca Vandici a fost gazda evenimentului.

Centrale ieftine si accesorii pe masura

Chiar daca majoritatea oamenilor doresc sa isi cumpere centrale sau accesorii direct din magazine, deoarece inca au nevoia de a simti produsul si de a-l vedea in fata ochilor, se pare ca site-urile de profil au un succes foarte mare in ceea ce priveste comertul online. Fie ca intri doar sa te uiti, sa asimilezi niste informatii, sa afli unele lucruri noi sau sa iti faci o idee, asa cum de multe ori spun romanii, cert este ca atunci cand ai la dispozitie informatii chiar in comoditatea caminului tau e pacat sa nu profiti de ele.

Pe centraleieftine.ro gasesti cele mai variate modele la centrale, indiferent de nevoile tale si cele mai potrivite preturi pentru fiecare buzunar. Fie ca iti doresti o centrala electrica sau una pe gaz, o centrala pe combustibil solid sau o centrala cu gazeificare, aici este locul potrivit in care vei avea sansa sa iti faci cumparaturile asa cum trebuie si sa nu duci chinul unei investitii zadarnice. Daca doriti sa faceti cumparaturile online atunci nu trebuie decat sa completati un formular foarte simplu cu datele de contact si cu cererea pe care o aveti pentru site si astfel veti fi contactat pentru verificarea comenzii sau doar pentru detaliile solicitate. Pe centraleieftine.ro aveti garantia unei livrari rapide, a unor servicii calitative si a preturilor potrivite. De asemenea, aveti la dispozitie accesorii pentru centrale de toate felurile, accesorii pentru gradina, accesorii pentru calorifere si alte instalatii, pompe-submersibile, filtre pentru apa curata sau pentru apa murdara, instalatii pentru incalzire si incalzire prin pardoseala si multe altele.

Puteti urmari si variatele oferte care au loc in anumite perioade si desigur sa fiti atenti la promotii pentru a putea beneficia de cele mai bune preturi. Iar pentru centrale, fie ele electrice sau pe gaz, veti avea la dispozitie cele mai bune calorifere cu care sa le completati.

Vedetele si educatia copiilor

Copiii vedetelor din Romania au posibilitati la o educatie cat mai buna, astfel incat parintii lor platesc bani multi pentru aceasta.

Ilie Nastase este unul dintre vedetele care pretuieste educatia copilului. Sportivul a divortat de Amalia, dar le asigura fiicelor un viitor cat mai bun in continuare. Astfel, Ilie da anual o suma de 30.000 de euro pentru educatia Emmei si Alessiei. Fetele invata la Scoala Americana din Bucuresti.
Potrivit wowbiz.ro, Ilie Nastase a declarat: ,,este o scoala foarte buna. Printre mai multe alte lucruri foarte bune, profesorii de acolo ii invata pe copii sa fie dezinhibati, sa nu aiba emotii, sa fie stapani pe ei insisi. Conteaza enorm de mult in viata. Toate cursurile sunt predate in limba engleza. Am spus tot timpul ca pentru mine nu conteaza daca platesc 20.000-30.000 de euro sau 50.000 de euro pentru fetele mele. O fac pentru educatia lor si pentru a le asigura un viitor in viata, iar fara scoala acest lucru nu se poate”

Andreea Esca, la fel ca Ilie Nastase, investeste in copiii ei. Prezentatoarea Stirilor ProTv plateste anual 11.000 de euro pentru studiile copiilor sai; ambii invata la liceul francez “Anna de Noailles” din Bucuresti. Pentru Alexia, vedeta plateste 6.200 de euro pe an, iar pentru Aris, care este la scoala primara, plateste 4.800 de euro pe an.

Fetele lui Ilie Nastase sunt colege cu Maia, fiica prezentatoarei Teo Trandafir. Vedeta plateste pentru micuta 20.000 de euro pe an. Aceasta scoala este in topul institutiilor de invatamant din Romania, deoarece diploma de Bacalaureat este recunoscuta pe plan international. Datorita acestui aspect pozitiv, pentru elevii care termina la aceasta scoala exista o probabilitate mai mare sa intre la universitatiile renumite din lume.                                       
Romanita Iovan plateste pentru educatia fiului sau Albert, nu mai putin de 16.500 de euro pe an. Acesta studiaza la o scoala privata din Bucuresti, unde cursurile sunt predate in limba engleza. Pentru cursuri optionale, Romanita plateste alte cateva sute de euro in plus.

Avantajele si dezavantajele externalizarii serviciilor de salarizare

Atunci cand vine vorba de alegerea unui serviciu pe termen lung, care are drept scop intr-ajutorarea  in business-ului tau, plaja ofertelor este foarte bogata. In functie de ceea ce doresti prin contractarea unui astfel de serviciu, firmele specializate iti pun la dispozitie o gama larga de servicii salarizare.

In cazul in care acestea nu corespund in totalitate nevoilor tale de cele mai multe ori ele sunt adaptate si modificate astfel incat  clientul sa fie multumit. In domeniul  resurselor umane si administrarii informatiilor de personal, serviciile de salarizare se numara printre principalele activitati pe care companiile isi doresc sa le externalizeze, avand in vedere  consumul  marede resurse pe care acestea le implica in mod constant.

Avantajele oferite de externalizarea serviciilor de salarizare sunt nenumarate si asa cum arata si statisticile comandate periodic de firmele care isi desfasoara activitatea in acest domeniu,numarul celor care beneficiaza de aceste servicii este in continua crestere.

Reducerea costurilor se afla printre primele locuri ocupate de avantajele oferite de aceste servicii.Cei mai multi ultilizatori ai acestora afirma ca  diferenta a fost  remarcata inca din primele luni,ceea ce le-a demostrat ca au facut o alegere buna. Un alt avantaj il reprezinta faptul ca firma care apeleaza la serviciile de externalizare  beneficiaza pe tot parcursul contractului de consultanta din partea unei echipe de specialisti in domeniul HR, care sunt la curent cu toate informatiile specificE domeniului.

Accesul rapid la informatii prin intermediul aplicatiilor special concepute pentru serviciile de salarizare.Acesta este un alt avantaj pe care companiile il remarca inca  din primele saptamani ale colaborarii .

Asa cum era de asteptat,serviciile de externalizare a salariilor prezinta si dezavantaje,care in comparatie cu avantajele sunt intr-adevar mult mai putine . Acestea apar in momentul in care firma prestatoare nu reuseste sa se ridice la nivelul profesionalismului promis. In acest caz, de cele mai multe ori, se constata pierderi de informatie, neintocmirea la timp a statelor de plata si a celorlalte documente.

Nedumeriri de fresh blogger

Una din regulile de baza ale bloggingului spune ca trebuie sa postezi ceva (macar) o data pe zi. Pana aici suna bine, mai ales daca ai cititori fideli. Ce te faci insa daca nu ai subiect sau inspiratie intr-o zi?

Sa luam spre exemplu cazul meu: ma straduiesc sa scriu chestiuni legate de PR. Incerc sa nu preiau stiri din alte surse, decat daca am ceva de comentat/analizat/adaugat la stirea respectiva. As vrea sa ofer ceva in plus fata de informatia care oricum a aparut inainte in alta parte decat pe blogul meu.

Incerc sa scriu cat mai putine lucruri off-topic (ce muzica imi palce, ce poze am facut), nu pentru ca nu ar fi interesante, ci pentru ca n-au de-a face cu PR-ul.

Si ma gasesc intr-o dilema: sa incerc sa scriu in continuare numai despre PR, cu riscul de a avea pauze de cateva zile sau sa fiu un blogger activ, cu cel putin o postare zilnic, chiar daca nu pe tema bloggului?

PS: Acest post nu a fost scris pentru ca nu aveam subiect sau inspiratie.

Sa (ne) promovam neconventional!

Citeam azi un interviu cu Tereza Valcan in Daily Business. La un moment dat, vorbea despre promovarea catre publicul tanar. Si spunea ca cele mai bune metode de promovare catre acest segment sunt cele neconventionale. Sunt de acord, la fel cum sunt de acord cu ideea ca publicul tanar, definit drept generatiile Y, Z este greu de atins de campaniile de promovare. Tinerii nu gandesc clasic, au alt sistem de valori fata de generatiile trecute – asta da, noutate J, modelele culturale se schimba cu rapididate, nu petrec mult timp pe canalele clasice de comunicare. Sa comunice pe limba lor e o adevarata provocare pentru orice departament de marketing.


Intrucat fac parte din targetul mai sus mentionat, m-am gandit la cum mi-ar placea mie sa-mi fie comunicat un produs. Sa analizam putin care sunt sursele din care ma informez. Nu am televizor (va rog sa nu lesinati de uimire) si ascult radio ocazional. Tot ocazional citesc si presa scrisa. Petrec foarte mult timp pe internet, confirmand astfel teoriile si studiile care sustin ca cel mai potrivit canal de comunicare catre tineri este internetul. Din marea familie a proiectelor online, se pare ca ultima tendinta o reprezinta blogurile – cel mai recent proiect: Microsoft. Cu toate astea, in acest moment nu-mi vine in mine nicio campanie desfasurata pe online adresata tinerilor. Ma refer la una memorabila, fie prin abordare, fie prin rezultate. E posibil ca acum sa-mi scape ceva, dar, daca imi amintesc – sau imi amintesc altii – promit sa revin asupra temei.


Trecem peste internet si mergem mai departe. Ajungem la evenimente neconventionale, outdoor sau indoor. Cel mai recent care imi vine in minte e “Spalatoria AXE”, vazuta la Best Fest. Cu siguranta, a starnit curiozitatea. Lasand la o parte multimea de gura casca adunati pentru a admira fetele, cred ca a fost genul de abordare necoventionala care a prins. Au mizat pe sex-appeal (sex sells, we all know it), si-au ales foarte bine locatia, Best Fest e genul de eveniment unde targetul mai sus mentionat e prezent si s-au promvat destul de consistent.


Astept cu nerabdare si alte evenimente din sfera neconventionalului. Marketeri din lumea intreaga, convingeti-ne cat mai neconventional!