Google Glass revine in atentia iubitorilor de ochelari mai deosebiti

Ochelarii pentru realitate augmentata de la Google au fost in urma cu ceva timp un produs destul de apreciat printre cunoscatori, dar, cum au aparut asa au si disparut. Realitatea augmentata era de fapt o realitate pe care o puteai vedea prin ochelari, „imbunatatita” cu fel de fel de date si detalii virtuale despre tot ce te inconjura. Date in timp real, conexiune la internet, explicatii care apareau pe ecranul transparent al ochelarilor in timp ce te deplasai prin muzee sau pe strazi, in cautarea obiectivului turistic perfect, toate transformau produsul Google intr-un revolutionar la vremea aceea. Ochelarii nu s-au cumparat asa de mult precum spera Google, oamenii obisnuiti nu au vrut sa aiba experinta unica a realitatii augmentate, asa ca in prezent Google vrea sa relanseze platforma initiala cu imbunatatiri si vizeaza mediul corporate, acolo unde se lucreaza cu realitatea augmentata si chiar e nevoie de imbunatatiri. Deja Google Glass Enterprise se pot cumpara dintr-un magazin online, pretul e cam mare 1550 dolari, dar se merita pentru a lucra mai simplu in companie. In loc de gaming realitatea augmentata se va aplica foarte bine la locul de munca, chiar pentru a vedea interiorul unui motor sau ce fac angajatii de la o linie de productie. Google a nimerit si o perioada buna in care se cere cam orice are legatura cu realitatea augmentata pe masura ce companiile mari aleg sa investeasca in solutii care pot face viata angajatilor mai simpla la locul de munca. Google Glass pentru intreprinderi este o solutie buna si pentru o mai buna comunicare poate intre angajati si pentru o legatura mai puternica intre realitatea augmentata si cea oferita de toate aplicatiile si gadgeturile simple cu o conexiune la Internet. Camera video incorporata si posibilitatile infinite de navigare online fara a atinge interfata, doar din miscarile oculare sau din clipit sunt doar cateva dintre caracteristicile Google Glass de care se pot bucura angajatii din corporatii care vor sa isi eficientizeze lucrul la jobul lor bine platit. Pana unde se va ajunge cu aceasta realitate augmentata nu se stie, dar stim clar ca tot mai multe domenii vor avea nevoie de ea pentru a face performanta si a raspunde cererii clientilor sau dezvoltarii sectorului respectiv.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu