Auditul SEO, o etapa esentiala inainte de a incepe o campanie de promovare seo

Afacerile online au devenit foarte profitabile in ultimul timp, antreprenorii se orienteaza in special catre mediul online in special pentru ca vorbim de costuri mai mici la deschiderea unei afaceri online. Nu e nevoie de un sediu fizic si de chirie platita, in online lucrurile sunt foarte simplu de implementat cu putina imaginatie. Dezvoltarea unei afaceri online inseamna parcurgerea unor etape foarte bine gandite care, intr-un final, vor duce la realizarea scopului propus. Una dintre etape importante in dezvoltarea afacerii online este campania de promovare seo. Promovarea seo asigura trafic de calitate pe site, o pozitionare si o vizibilitate mai buna in online, prezenta site-ului respectiv in topul rezultatelor returnate la cautarile dupa cuvintele cheie.

Inainte de a incepe o campanie de promovare seo veti avea nevoie de un audit. Auditul presupune analiza dealiata a site-ului care urmeaza a fi optimizat, remedierea problemelor depistate si imbunatatirea calitatii acestuia. In auditul seo nu exista o limita a auditarii, de fiecare data cand se modifica ceva in site se schimba si parametrii seo asa ca veti avea din nou nevoie de audit seo. Prin auditul seo se pot rezolva probleme de indexare, de structura si arhitectura, de optimizare de toate tipurile, chiar inainte ca efectele acestor erori sa fie vizibile la nivelul traficului. Practic daca veti solicita un audit seo de la Digital Metrics, de exemplu, veti putea sa va dati seama corect si eficient cum anume se vede site-ul dvs. din perspectiva Google si veti primi solutii realiste in vederea rezolvarii problemelor depistate. Auditul, cel putin in cazul Digital Metrics, este gratuit, implica doar furnizarea initiala a informatiilor despre site si adresa acestuia, se va verifica inclusiv pozitionarea corecta in rezultatele returnate de Google.

Dupa ce specialistii au site-ul se trece la auditul seo tehnic on page, la cel de continut, la cel pentru profiluri de link-uri si la analiza competitiei. Toate aceste etape sunt facute de oameni cu experienta, analiza este una complexa, obiectivele stabilite initial sunt verificate, la final clientul primeste tot ce trebuie sa stie despre site-ul sau. Cat despre costul unei campanii seo acesta depinde de multe lucruri, de categoria site-ului, de concurenta, de numarul de categorii care se vor optimiza, de produsele de pe site, de ce probleme sunt depistate, de penalizarile de la Google primite de-a lungul timpului. In general, se poate lucra pe proiect, plata poate fi facuta pentru servicii seo, cate se aplica, exista si plata lunara per campanie seo. Pachetele oferite de firmele specializate sunt personalizate, costul unei campanii seo nu este atat de mare, clientii pot opta pentru ce pachete doresc si isi pot alege si instrumentele care se vor aplica in cadrul auditului seo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu