Cand frigiderul a iesit din garantie ai la dispozitie service post garantie la frigidere

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care producatorii de electrocasnice le-au gandit pentru produsele lor este garantia. Desi e de la sine inteles ca orice produs nou va functiona bine se poate intampla ca mai devreme sau mai tarziu sa apara probleme. Ca sa nu fiti nevoiti sa platiti bani buni pentru reparatii banale sau complexe firmele producatoare garanteaza si sustin reparatiile in service-urile proprii pentru o anumita perioada de timp de la cumparare. Garantia poate fi de doi ani, cinci, trei ani depinzand de fiecare produs si producator.

In tot acest timp orice interventie e trecuta in foaia de garantie si nu il costa pe proprietar nimic, produsul poate fi chiar inlocuit daca nu se poate face nimic pentru a-l repara. De multe ori insa in perioada data drept garantie nu prea apar defecte majore, cele mai multe aparand dupa ce expira garantia si va aflati in post garantie. La frigidere lucrurile sunt si mai complicate pentru ca defectiunile nu prea se vad de prima data si ajung sa fie foarte grave, frigiderul fiind nefunctional dintr-odata. In aceasta situatie singura iesire este sa solicitati service post garantie la frigidere acasa sau intr-un atelier service specializat. Cea mai comoda varianta este cea a repararii acasa, mult mai rapida si mai usor de gestionat financiar si „logistic”. Nu e nevoie sa va deplasati cu frigiderul la atelier, garantia primita este cam aceeasi, se lucreaza cu aceleasi echipamente moderne, in cazul service post garantie la frigidere realizat acasa nu se plateste TVA asa ca pretul final e mai mic. Frigotehnistii sunt cei care se ocupa de un astfel de serviciu service la domiciliu, sunt oameni cu experienta si calificati, care vor sti sa depisteze rapid orice problema aparuta, vor face o diagnoza complexa si vor expune problemele intalnite pe intelesul proprietarilor.

Dupa stabilirea pretului interventiei reparatia dureaza in general putin, undeva la cateva ore, daca e ceva mai grav, sau la cateva minute pentru interventii banale. In paralel se poate inlocui si agentul de racire, se pot schimba sonde, sisteme de senzori etc. La finalul interventiilor de specialitate se va face o proba in fata proprietarului si se va stabili pretul final al interventiei si al manoperei, de altfel variabil in functie de bugetul alocat de proprietar si de complexitatea interventiei. Pe viitor se poate apela la acelasi frigotehnist pentru alte probleme aparute asa ca o relatie stabilita este de durata si in avantajul ambilor parteneri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu