Europenii opteaza pentru shopping online

Shoopingul on-line din tarile europene a cunoscut anul acesta un boom fara precedent, tot mai multi locuitori ai tarilor membre UE alegand sa cumpere atat bunuri cat si servicii prin intermediul site-urilor specializate. Potrivit unui studiu recent, aproximativ jumatate dintre cei cu varste intre 16 si 74 de ani (segmentul chestionat de catre studiu) au spus ca au cumparat o gama foarte larga de bunuri si servicii, de la haine si carti pana la vacante sau bilete de avion din magazine online.

Printre cele mai populare site-uri de cumparaturi au fost magazinele de haine, avantajele pentru care consumatorii aleg sa cumpere dintr-un magazin haine online fiind evidente. In ciuda temerilor multora dintre consumatori legate de marimile hainelor cumparate de pe internet si despre un disconfort in plus care ar insemna returnarea sau schimbarea produselor achizitionate in cazul in care acestea nu se potrivesc, tot mai multe persoane - cu precadere femei - aleg sa isi achizitioneze haine, incaltaminte si accesorii din magazine online. Astfel de site-uri contin adesea si ghiduri pentru masuri, valabile in mai multe tari europene si de asemenea si masuratori, astfel incat orice clienta sa se poata asigura ca opteaza pentru masura corecta. Este valabil atat in cazul rochiilor cat si al bluzelor si fustelor, dar si pentru segmentul incaltaminte. Un foarte mare succes au magazinele online ale unor branduri renumite, clientii acestora cunoscand deja masurile care li se potrivesc, si comanda astfel de acasa fara sa mai fie nevoie sa piarda timp in magazin sau la cabina de proba. Este un mod de a face shopping ideal pentru barbatii ocupati, care isi pot comanda astfel camasi, de pilda, fara ca practic sa fie nevoiti sa isi scurteze ziua de lucru.

Practic, cumparaturile online inseamna dincolo de un pret mai mic, si timp economisit pentru a umbla prin mall-uri sau magazine aflate la distante mari unele de altele, statul la coada la cabina de proba dar si aglomeratia din centrele de cumparaturi. Hainele si articolele sportive au fost cele mai intens comercializate in anul 2015 in mediul online, urmate apoi de vacante, calatorii si cazare de pe site-uri de profil.

Comentarii