Link building si continut optimizat, doua repere de baza in optimizarea SEO de calitate

Daca la inceput link building-ului nu prea era vazut cu ochi buni din cauza proastei intelegeri a functiilor hipertextului, astazi, constructia de linkuri se dovedeste o adevarata mina de aura pentru cei care au nevoie sa fie gasiti rapid. Fara linkuri, motorul de cautare nu prea are ce face si nu isi poate face treaba asa cum trebuie, asa ca linkurile vor fi mereu extrem de importante in optimizarea SEO.

Listele cu directoare, postarile-„guest” si marketarea articolelor nu mai fac parte de mult din arsenalul firmelor de optimizare SEO care se respecta, cum e si DexterSeo - http://dexterseo.ro/ -, ele fiind inlocuite cu marketingul de continut, blogging pe site si diverse concursuri interactive. Problema majora apare atunci cand ne gandim la cate astfel de linkuri ar trebui sa avem ca sa ajungem unde ne dorim in rezultatele intoarse de motorul de cautare. Algoritmii sai sunt asa de complecsi incat un numar absolut nu poate fi gasit, asa ca singurul mod de a aprecia „din ochi” cate linkuri aveti nevoie sa urcati in topul cautarilor este sa vedeti ce cuvinte cheie vreti sa includeti pe site, ce fel de website este, ce face concurenta si cam care e trendul Google intr-un interval de timp. Si cum un link duce spre un continut, mereu, acesta trebuie sa determine userii care aterizeaza pe pagina sa citeasca si sa petreaca o vreme pe site.

Nu e de ajuns sa scrii bine, sa scrii des; trebuie sa stii exact pentru cine scrii, cam ce obiceiuri au userii vizati, ce astepti de la reactia lor. Timpul alocat plamadirii continutului perfect poate fi de la cateva minute la cateva ore-chiar si postarile pe retelele de socializare, cu un simplu link si o descriere trebuie optimizate pentru a fi gasite usor. In fiecare link exista cuvinte cheie, asa ca optimizarea SEO trebuie sa se indrepte in primul rand catre link building de la zero. Un link nu e cerut se specialistii SEO, el ia nastere prin efortul sau, devine „viral” si ajunge in topul cautarilor dupa multa munca si nervi intinsi la maximum. La final, dupa ce au fost construite linkurile, nu trebuie sa asteptati efectele imediate ale optimizarii pentru ca acestea nu vor veni. Optimizarea SEO facuta cu cap poate avea efecte vizibile pana la 30 de zile de la momentul optimizarii sau poate mai mult. Depinde cat de bine facuta e.

De asemenea, optimizarea SEO care e oprita pentru cateva luni, sa spunem, a fost egala cu zero, pentru ca alte site-uri asemanatoare o vor continua pe a lor si iarasi va intra afacerea dvs. intr-un con de umbra. Trebuie sa fiti constienti de faptul ca motoarele de cautare nu iau pauza. Ele tot timpul vor „citi” listele, algoritmii si continutul, linkurile, asa ca optimizarea SEO nu are cum sa se faca pe o perioada fixa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu