Calitate la un pret mic sau promovare inteligenta?

Hainele de bumbac au beneficiat de campanii de promovare si au transmis de-a lungul timpului o multime de mesaje pentru oameni de pretutindeni. Chiar si cu noua tehnologie disponibila pentru marketing, exista cateva modalitati mai bune de a transmite si promova mesajul, altfel decat cu ajutorul oamenilor de rand, in scopul de a servi ca panouri mergatoare.

Cineva care este dispus sa poarte un logo anume este destul de pasionat de brand-ul pe care il promoveaza. Dar, daca beneficiarii asociaza haina cu substantele chimice, toxice si cu distrugerea mediului? Asta nu mai este atat de captivant! Interesul consumatorilor in produsele organice de toate tipurile este in plina expansiune, piata de imbracaminte ecologica incepand sa prinda tot mai multe aripi. In primele zile, consumatorii nu sunt foarte constienti de ceea ce inseamna bumbac organic, ci de ceea ce poarta si pe cine reprezinta. Acesta devine un adevarat proces de marketing lent, ducand la o crestere reala in industria de produse promotionale. In alte situatii, calitatea primeaza in fata unui logo arhicunoscut, chiar si atunci cand vorbim de haine online ieftine copii. Poate multe dintre companii nici macar nu sunt constiente de ceea ce presupune bumbacul organic, dar clientii lor sunt intr-o continua cerere. Numele de branduri mari si-au facut angajamente de profil inalt, in scopul de a utiliza materiale regenerabile in produsele lor, iar noile companii pluseaza intens pentru a servi piata cu articole de imbracaminte durabile si calitative, chiar si dupa mai multe purtari.

Pentru multi, sugestia unei haine eco-friendly ridica inca o imagine de grosier, tricouri decolorate ale anilor trecuti, articole de imbracaminte care nu ar putea concura alaturi de un amestec sintetic de inalta performanta. Din fericire, aceasta impresie se schimba! Impreuna cu utilizarea unui bumbac organic, multe companii sunt in cautarea de alternative, de la bumbac si fibre sintetice populare si pana la tesaturile reciclate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu