Avantajele si dezavantajele externalizarii serviciilor de salarizare

Atunci cand vine vorba de alegerea unui serviciu pe termen lung, care are drept scop intr-ajutorarea  in business-ului tau, plaja ofertelor este foarte bogata. In functie de ceea ce doresti prin contractarea unui astfel de serviciu, firmele specializate iti pun la dispozitie o gama larga de servicii salarizare.

In cazul in care acestea nu corespund in totalitate nevoilor tale de cele mai multe ori ele sunt adaptate si modificate astfel incat  clientul sa fie multumit. In domeniul  resurselor umane si administrarii informatiilor de personal, serviciile de salarizare se numara printre principalele activitati pe care companiile isi doresc sa le externalizeze, avand in vedere  consumul  marede resurse pe care acestea le implica in mod constant.

Avantajele oferite de externalizarea serviciilor de salarizare sunt nenumarate si asa cum arata si statisticile comandate periodic de firmele care isi desfasoara activitatea in acest domeniu,numarul celor care beneficiaza de aceste servicii este in continua crestere.

Reducerea costurilor se afla printre primele locuri ocupate de avantajele oferite de aceste servicii.Cei mai multi ultilizatori ai acestora afirma ca  diferenta a fost  remarcata inca din primele luni,ceea ce le-a demostrat ca au facut o alegere buna. Un alt avantaj il reprezinta faptul ca firma care apeleaza la serviciile de externalizare  beneficiaza pe tot parcursul contractului de consultanta din partea unei echipe de specialisti in domeniul HR, care sunt la curent cu toate informatiile specificE domeniului.

Accesul rapid la informatii prin intermediul aplicatiilor special concepute pentru serviciile de salarizare.Acesta este un alt avantaj pe care companiile il remarca inca  din primele saptamani ale colaborarii .

Asa cum era de asteptat,serviciile de externalizare a salariilor prezinta si dezavantaje,care in comparatie cu avantajele sunt intr-adevar mult mai putine . Acestea apar in momentul in care firma prestatoare nu reuseste sa se ridice la nivelul profesionalismului promis. In acest caz, de cele mai multe ori, se constata pierderi de informatie, neintocmirea la timp a statelor de plata si a celorlalte documente.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu